Om mig

Mitt foto
Skelleftehamn, Västerbotten, Sweden
Mina fackliga uppdrag idag. Idag är jag sektionsordförande för Kommunal i Skellefteå. Sitter även med i avdelningsstyrelsen för Kommunal Västerbotten och som ledamot i Kommunal förbundsstyrelse.

måndag 23 juni 2014

Första dagen på semestern!

Då är snart första dagen av årets semester slut. Monica är på kusinträff i Piteå med efterföljande underhållning av Doug ni vet han som gjorde succé i Jills veranda i vintras.

Själv har jag ägnat dagen åt att byta fönstret som beställdes redan förra våren. Ett litet fast fönster men det blev mycket hyvlande och snickrande innan det blev tätt utifrån. Som ni ser på bilden kom även denna gång den nya stegen till nytta. En smartstege som går enkelt att använda även i trappor.


Det bästa med sommaren och semestern är att få börja dagen i lugn och ro med en härlig frukost. Idag blev det sittandes i växthuset, nordliga vindar gjorde så att temperaturen endast var 8 grader i morse. 
Börjar dock vara orolig att växthuset snart är för litet. Vinrankorna håller på att ta över. Utsikten i morse var det dock inget fel på. Druvor som håller på att utvecklas, i år hoppas vi på egen produktion.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar