Om mig

Mitt foto
Skelleftehamn, Västerbotten, Sweden
Mina fackliga uppdrag idag. Idag är jag sektionsordförande för Kommunal i Skellefteå. Sitter även med i avdelningsstyrelsen för Kommunal Västerbotten och som ledamot i Kommunal förbundsstyrelse.

fredag 6 juni 2014

Strålande dag, hoppas på liknande imorgon.

Idag har vi varit ute hela dagen, strålande sol och 25 grader varm med en svag bris från havet. Precis som en sommar dag ska vara. Hade det inte varit för myggen hade vi nog varit ute ännu. För det är alldeles underbart varmt ute.

Förutom att Monica planterat blommor mellan varven och jag fyllt krukor med jord har vi haft främmande av både små och stora, Några på förmiddagen några andra på kvällen. Vi hann dessutom till Innevik och uppvakta Oscar som tog studenten igår.
Senare på kvällen dök hann upp hos oss med några kompisar för att nyttja badtunnan.

Lite bilder från dagen och gårdagen.


Bild på Oscar från Norran


Kvällstemperatur 21 grader 

Vädret i Morse


En del av sommarplantorna


Några av krukorna


Badgäster


Olivträdet som överlevt vintern


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar